Islamic Widget

About Me

Tuesday, December 21, 2010

Tiada yang setanding-Mu..

Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang..

Ya Allah..Kau ikhlaskanlah hati ini...

Kisah Benar :

Aku ni... rase kurang la..rase mcm something wrong gitu..bile ade problem..dah share dengan orang pun rase tak puas..


Aku mesti nak menangis..aku rase macam nak bunuh diri..pahitnya hidup...


Bila aku sedih..ade sekali tu aku baru lepas solat isha'..aku tunduk..berdoa sungguh-sungguh..entah kenape..hati aku rase seronok sangat..rase macam aku dah jumpe tempat aku boleh mengadu..dan 24 jam aku boleh mengadu...kalau dengan kawan atau pakwe..kadang-kadang dorang busy lah,ape lah..sakit hati je tunggu..tp dgn Dia..Allahu Allah...


AKU CINTA DIA...AKU CINTA DIA...AKU CINTA DIA...
Kenape lah aku tak sedar selama ni... Allah lah tempat paling sesuai untuk mengadu...


Allahu Allah....


Ya Allah..Aku berlindung dengan-Mu dari bisikan syaitan..Jauhkanlah aku dari sifat waswas..
Amin~~~

1 comment:

  1. alhamdulillah..betul3..manusia tak selama nya disisi kita..tapu Allah selama2nya..insyaAllah..Allah bagi anti petunjuk..kesedaran agar anti kembali pada Dia..nikmat semua tu.. ^_^

    ReplyDelete